Kategorie
- DZIECKO
- MAKIJAŻ -> OCZY
- MASECZKI
- MEDYCYNA NIEKONWENCJONALNA
- MAKIJAŻ -> USTA
- MAKIJAŻ -> TWARZ
- PĘDZLE DO MAKIJAŻU
- MANICURE
- PIELĘGNACJA TWARZY
- PIELĘGNACJA CIAŁA
- KĄPIEL I PRYSZNIC
- DOMOWE SPA
- OLEJOWANIE
- KOSMETYKI ORIENTALNE
- PIĘKNE WŁOSY
- KOSMETYKI PROFESJONALNE
- PERFUMERIA
- MĘŻCZYZNA
- AKCESORIA
- ZESTAWY I PREZENTY
- ŚRODKI CZYSTOŚCI
- BIELIZNA
Recenzje
Ostatnio dodane
Reklamacje i zwroty
Zwroty produktów:
- Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki i bez ponoszenia dodatkowych kosztów (poza kosztami odesłania paczki). Produkty przesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.
- Warunkiem zwrotu jest odesłanie towaru wraz z otrzymanym dokumentem zakupu (paragon lub faktura) na adres: I Love Beauty "Tesa"Teresa Wdowiak, ul.W.Kunickiego 252, 20-444 Lublin. W przypadku zakupu na fakturę zostanie wystawiona faktura korygująca. Brak powyższych elementów (paragon lub faktura), będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu.
- Zwracany produkt musi być kompletny, nie otwierany, nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie inne elementy, które posiadał w momencie sprzedaży.
Rozpatrzenie reklamacji oraz zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.
Reklamacje produktów:
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub wady fabrycznej towaru, w pierwszej kolejności należy skontaktować się z obsługą sklepu pod adresem e-mailowym: reklamacje@i-lovebeauty.pl
- Każdy wysyłany w ramach reklamacji towar musi zawierać dokument zakupu (paragon, faktura).
- Reklamacji podlegają wady fabryczne produktów lub uszkodzenia podczas dostawy.
- W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu konieczne jest spisanie protokołu uszkodzenia/druku reklamacyjnego sporządzonego w momencie odbioru towaru, w obecności listonosza lub pracownika firmy kurierskiej.
- Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w wyglądzie produktów zamówionych z otrzymanymi (kolor) lub nieodpowiedni dobór kolorystyczny produktów. Różnice takie wynikają z różnych ustawienień parametrów monitora i nie stanowią one podstaw do reklamacji.
O dalszym przebiegu rozpatrywanej reklamacji poinformujemy maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, reklamowany produkt zostanie wymieniony na nowy (pełnowartościowy) lub zostanie zwrócona równowartość jego ceny, na podany przez klienta numer konta.
* Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub bez uprzedniej konsultacji. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom, przesyłka nie zostanie odebrana.