Kategorie
- DZIECKO
- MAKIJAŻ -> OCZY
- MASECZKI
- MEDYCYNA NIEKONWENCJONALNA
- MAKIJAŻ -> USTA
- MAKIJAŻ -> TWARZ
- PĘDZLE DO MAKIJAŻU
- MANICURE
- PIELĘGNACJA TWARZY
- PIELĘGNACJA CIAŁA
- KĄPIEL I PRYSZNIC
- DOMOWE SPA
- OLEJOWANIE
- KOSMETYKI ORIENTALNE
- PIĘKNE WŁOSY
- KOSMETYKI PROFESJONALNE
- PERFUMERIA
- MĘŻCZYZNA
- AKCESORIA
- ZESTAWY I PREZENTY
- ŚRODKI CZYSTOŚCI
- BIELIZNA
Recenzje
Ostatnio dodane
FAQ czyli najczęściej zadawane pytania
♦ Czy produkty sprzedawane w sklepie są oryginalne?
Tak. Wszystkie sprzedawane w naszym sklepie produkty są oryginalne. Dotyczy to zarówno kosmetyków do makijażu, pielęgnacji jak i perfum. Są one przez nas kupowane od zaufanych, sprawdzonych dystrybutorów. W razie wątpliwości można każdy produkt zareklamować, jednak reklamacje złożone po otwarciu oryginalnego opakowania nie będą uwzględniane.
♦ Czy muszę założyć konto w sklepie, żeby zrobić zakupy?
Nie. Zakupów można dokonywać również bez zalogowania. Zarówno zalogowani jak i nie zalogowani klienci otrzymują od nas informacje o postępach realizacji zamówienia i numer listu przewozowego, kiedy paczka zostanie już wysłana. Jednak po założeniu konta będziesz mógł za pomocą własnego panelu zarządzać swoim kontem i zakupami w sklepie.
♦ Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie?
Po założeniu konta można wejść do własnego panelu użytkownika i zarządzać zakupami w sklepie. Można wtedy obejrzeć historię zakupów i zapoznać się z postępami aktualnie złożonego zamówienia. Nie trzeba również za każdym razem wpisywać danych adresowych potrzebnych do wysyłki, można je jednak wówczas w dowolnym momencie zmienić.
♦ Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, jeśli nie zostało otwarte jego oryginalne opakowanie i nie został on użyty. Każdy zakupiony w sklepie produkt można oddać do 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwracamy Państwu wówczas koszt jego zakupu. Zwrotu gotówki dokonujemy do 7 dni roboczych. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani wysłanych na nasz koszt.
♦ Nie mogę dodać do koszyka potrzebnej mi ilości sztuk produktu. Co mam zrobić?
Powodem takiej sytuacji może być brak w magazynie żądanej ilości sztuk towaru. W celu dowiedzenia się, czy możliwy jest zakup większej ilości sztuk prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z obsługą naszej drogerii.
♦ Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana?
Na prośbę klienta przekazaną e-mailem możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu, ale tylko wtedy, jeśli zamówienie nie zostało już przez nas zrealizowane i wysłane.
♦ Na stronie produktu widnieje napis „Chwilowo brak” lub „Dostępny niebawem”. Chciałbym zamówić taki produkt, co mam zrobić?
Produktów oznaczonych takim statusem nie można dodawać do koszyka. Możecie Państwo zapytać o ich dostępność telefonicznie lub wysłać maila na adres: sklepi-lovebeauty.pl
♦ Na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?
Po zalogowaniu się do swojego konta w naszym sklepie możecie Państwo zobaczyć na jakim etapie realizacji jest zamówienie. Jeśli nie posiadacie Państwo konta możecie zasięgnąć informacji dzwoniąc do nas lub wysyłając maila na adres sklep@i-lovebeauty.pl Wszyscy klienci, zarówno posiadający konto jak i nie posiadający go, otrzymują od nas informacje mailowe o przyjęciu zamówienia do realizacji i o jego wysłaniu.
♦ Mieszkam za granicą, czy mogę złożyć zamówienie?
Niestety nie, realizujemy zamówienia tylko na terenie Polski.
♦ Ile kosztuje przesyłka?
Staramy się zaproponować naszym Klientom jak najniższe koszty dostawy. Koszt zależy od wyboru sposobu płatności, rodzaju przesyłki oraz wartości zamówienia. Zamówienia o wartości powyżej 250 zł wysyłamy na nasz koszt. Szczegółowe informacje o kosztach przesyłki można znaleźć w zakładce KOSZTY DOSTAWY oraz w REGULAMINIE.
♦ Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Większość produktów, które oferujemy, posiadamy w magazynie, więc zamówienia realizujemy w ciągu 72 godzin (w dni robocze) od daty otrzymania przez nas potwierdzenia zapłaty. Do tego należy doliczyć czas realizacji przesyłki przez Pocztę Polską (2-4 dni) lub kuriera (1-2 dni). W przypadku towarów, których nie mamy w magazynie, realizacja zamówienia trwa od 3 do 7 dni roboczych. Jeżeli pojawią się opóźnienia po stronie dostawcy produktów, natychmiast informujemy Klienta o zaistniałej sytuacji, proponując mu rezygnację z danego produktu (w przypadku przedpłaty zwracamy jego równowartość na konto Klienta w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania wiążącej decyzji) lub realizację pozostałej części zamówienia.
♦ Jak mogę zapłacić za zakupy?
Oferujemy kilka rodzajów płatności do wyboru:
* szybki przelew - Konto Inteligo (Płacę z Inteligo), mBank (mTransfer), Bank Zachodni WBK, (Przelewy24), Bank BPH (Przelew z BPH), Bank ING, KredytBank, InvestBank, Lukas Bank, Bank Pekao S.A., Bank BGŻ, Bank Millenium, PKO BP (Płacę z PKO Inteligo), MultiBank (MultiTransfer), Bank Ochrony Środowiska, Citi Handlowy, Bank Nordea (Płać z Nordea), Deutsche Bank, Fortis Bank, Bank SGB (SGB24), Euro Bank, Raiffeisen, Bank Pocztow, GetIn Bank, Alior Bank, Volkswagen Bank, Polbank, Allianz Bank;
* płatność kartą (VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, American Express);
* przelew standardowy – z dowolnego banku;
* płatność przy odbiorze.
♦ Wystawiacie faktury VAT, czy paragony?
Standardowo do zamówień dołączamy paragony, jednak na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt: sklep@i-lovebeauty.pl